پاتوق عاشقان هنرمند

پاتوق عاشقان هنرمند

مجموعه ای از شعر،ترانه و داستان برای علاقه مندان

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




پرستوی عاشق

توی این کوچه ی خلوت
                      
باز داره دلم می خونه

بازم عاشقت شدم من
                             
ای قلب دیوونه

اگه اشکام خشک شده
                            
فقط مال تو بوده

اگه بارون نمیاد
                          
آخه ابری نمونده

دستم گیتار نوازه
                    
دلم ترانه سازه

آهای پرستو عاشق
                      
دلم از راز و نیازه

آهای کلاغ سیاه
                    
 خبر از کدوم نازه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امینا تاريخ: یک شنبه 25 تير 1386برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب